Reklamationer
Vill du reklamera ditt bröd använd dig av formuläret nedan, på så sätt får vi in alla uppgifter vi behöver. Dina synpunkter är mycket viktiga för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Vi är tacksamma om du hör av dig till konsumentkontakt om du inte är nöjd med våra produkter. Vänligen spara alltid det bröd samt förpackning som din reklamation gäller tills dess du har fått svar från oss, eftersom vi kan komma att behöva det.
Längst ned i formuläret kan du, om du vill, också ladda upp en bild. Ju mer information vi kan få, desto lättare kan vi hjälpa dig. Har du frågor kan du även nå oss via mail, konsumentkontakt@polarbrod.se. Vi finns också nåbara via telefon. Från och med 7 juni har vi sommaröppettider och nås kl.9-11 på onsdagar via telefonnummer 020-20 20 55 (helgfria dagar).
Vänligen fyll i alla obligatoriska fält.
Tack! Vi har nu mottagit dina uppgifter och kommer att återkoppla till dig så snart vi kan.