Köpevillkor för poängshoppen

Poängshoppen drivs av Polarbröd AB. Genom att använda poängshoppen godkänner du nedan skrivna villkor. Försäkra dig om att du läst igenom och förstått villkoren innan du gör din beställning

Beställningar kan enbart göras av privatpersoner (ej grossister) som är bosatta i Sverige och är över 18 år.
Premien kan inte tas ut i kontanter och kan inte heller bytas ut mot annan/andra produkter till ett likvärdigt pris.

Hur samlar jag poäng?
Du köper Polarklämmor. Kvittona sparar du, fotar och laddar upp på vår sida när du samlat tillräckligt för att byta in mot önskad premie. En Polarklämma ger 1 poäng.

Kan jag ladda upp kvitton vid olika tillfällen och spara mina poäng hos er?
Tyvärr har vi inte tekniska möjligheter som stödjer det. Du måste därför spara dina kvitton/bilder på dina kvitton och ladda upp vid ett och samma tillfälle. Tänk på att bilderna på kvittona måste vara tydliga/läsbara.

Jag har sparat kvitton till en viss premie, men nu finns den inte längre i shoppen, varför då?
Vi har ett visst antal av varje premie, så det är först till kvarn som gäller. Vi reserverar oss för att premier kan ta slut, och kommer då kommunicera det på sidan.

Hur många poäng kan jag tjäna ihop till?

En Polarklämma ger 1 poäng. Du kan samla ihop hur många poäng (kvitton) du vill.

När måste jag senast byta in mina poäng mot premier?
Du kan ladda upp bilder på dina kvitton och göra beställningar under hela 2023. Vi reserverar oss för att vissa premier kan ta slut och andra fyllas på.

Hur lång tid tar det innan jag får premierna som jag beställer för mina poäng?
Så snart vi fått in din beställning, skickas din premie från oss inom 10 dagar om inget annat anges.

Vad händer när jag laddat upp mina bilder på kvitton och skickat in min beställning?
När du laddat upp bilder på dina kvitton och skickat in din beställning, skickar vi inom tre arbetsdagar ett bekräftelsemail. Kommer inget bekräftelsemail, maila oss på info@polarbrod.se. Premien kommer att skickas inom 10 dagar om inget annat anges.

Kan jag använda samma kvitto flera gånger?
Nej. Varje kvitto är bara giltigt vid ett tillfälle. Om samma kvitto används vid flera köp annulleras beställningen.

Är det fri frakt av premien och hur skickas den?
Frakten från oss är kostnadsfri. Premierna skickas från vår partner Ågrenshuset och beroende på premiens storlek/vikt, skickas de antingen som brev eller paket. Paket skickas till uppgiven person och hämtas ut hos ombud där giltig legitimation krävs. Brev skickas direkt till personen. Polarbröd AB tar inte ansvar för att premier vid postgång försvunnit, skadats, sänts fel eller blivit för sent levererade till beställare. Beställaren är ansvarig för att alla lämnade personuppgifter är korrekta.

Dessa villkor för poängshoppen samt tolkning och tillämpning av villkoren ska uteslutande regleras i enlighet med svensk lagstiftning. Poängshoppen är inte på något sätt sponsrad, främjad, administrerad av eller förknippad med Facebook, TikTok, Snapchat eller Instagram.

Polarbröd AB tar inte ansvar för konsekvenserna av att inskickade formulär försvunnit. Maila info@polarbrod.se om du inom tre arbetsdagar från inskickad beställning ej fått ett bekräftelsemail, så hjälper vi dig.

Returer eller reklamation
Du kan returnera premien inom 14 dagar efter att du mottagit den om den är kvar i obruten förpackning. Du betalar själv fraktkostnaden för retur och premien ska vara i samma skick som när du mottog den. Du har då möjlighet att nyttja dina poäng till annan premie från poängshoppen om så önskas. Vill du returnera premien, maila oss på info@polarbrod.se

Om premien är skadad när du mottar den eller om du på annat sätt är missnöjd med den, kontaktar du oss via mail på info@polarbrod.se

Polarbröd AB förbehåller sig rätten att:
– Vid behov uppdatera köpevillkoren.
– Avbryta poängshoppen utan att därigenom ådra sig något ansvar.
– Att premier tillhandahålls i poängshoppen vid en viss given tidpunkt, innebär inte eller är inte en garanti för att dessa premier alltid är tillgängliga. Vi förbehåller oss rätten att när som helst sluta tillhandahålla en premie.

Allmänt om Personuppgifter:

För att kunna hantera din beställning behöver vi lagra dina personuppgifter (kontaktuppgifter).

Personuppgifterna kommer att sparas digitalt och endast berörda personer kommer att ha åtkomst till dem.

Personuppgifterna sparas under tiden som poängshoppen är öppen och kommer därefter att raderas.

Du har rätt att återta ditt samtycke (bli bortglömd).

Du har även rätt att få tillgång till dina personuppgifter, få dem rättade samt begränsa eller invända mot behandlingen.

För mer information, kontakta: info@polarbrod.se