• Reklamationer

    Dina synpunkter är mycket viktiga för oss i vårt fortsatta kvalitetsarbete. Vi är tacksamma om du hör av dig till konsumentkontakt om du inte är nöjd med våra produkter.

    Vill du reklamera ditt bröd använd dig av formuläret nedan.

    Har du frågor kan du även nå oss via mail, konsumentkontakt@polarbrod.se eller under vår telefontid mellan kl. 08.00 – 09.30 på telefonnummer 020-20 20 55.

    Reklamationsformulär

    Vänligen fyll i alla obligatoriska fält.

    Tack! Vi har nu mottagit dina uppgifter och kommer att återkoppla till dig så snart vi kan.

    Fält markerade med * är obligatoriska

    För att säkerställa råvaror och produkter har vi ett spårbarhetssystem där vi kan den följa den aktuella produkten från råvara till butik. Får vi därför be dig leta på påsen efter den så kallade LOT- koden som finns stämplad på påsen (se bild) och skriva in koden i fältet här bredvid.

    Välj filer


    Skickar ditt ärende